Zlokalizowany w zachodniej części pokoju zadań

Minimalny wymagany poziom: 750 (Polecamy wybrać się w solidnej drużynie 1500+) Nagrody:

  • 5 Stat Stones
  • Mastercraft Blueprint
  • Tier 2 Quest Box
Tomb1.PNG

Ta misją posiada 4 części , musisz wykonać wszystkie aby otrzymać dostęp do komnaty z nagrodą (zlokalizowana na północy).
Każda z części posiada generała i tron na którym musisz stanąć.
Droga jest prosta i krótka, nie posiada żadnych pułapek, dźwigni i tym podobnych. Zalecamy wybrać się w silnej drużynie ponieważ potwory zadają znaczące obrażenia.
Droga niby krótka ale usłana mnóstwem kreatur przywołujących przyzwańców co zwiększa poziom trudności. Kolejność ich wykonywania nie ma znaczenia, ale w tym poradniku je oznaczamy od 1 do 4.

Musisz stanąć na tronie znajdującym się za drzwiami. Jeżeli tego nie uczynisz, nie będziesz mógł przejść przez Energetyczne wrota prowadzące do komnaty z nagrodami

Pierwsza część

Pierwszą częścią jest ta najbardziej na południu. Droga jest krótka ale usłana przeciwnikami, na końcu będziesz musiał się zmierzyć z silnym przeciwnikiem. Zabij go, wejdź na tron i przejdź przez portal. Znajdziesz się w świątyni. Wróć na początek zadania aby kontynuować.

Potwory:

  • Tomb Scarab Scarab.gif
  • Tomb Larva Larva.gif

Boss:

  • Ancient Tomb Scarab
    Ancient.gif
Tomb2.PNG

Druga część

Druga część druga ścieżka od dołu. Tak jak poprzednio Droga jest krótka ale usłana przeciwnikami, z silnym wrogiem na końcu. Aczkolwiek ten przeciwnik jest dużo silniejszy niż pozostałe z którymi będziesz walczyć. Jeżeli Twoja drużyna nie posiada obrońcy, staraj się unikać jego ciosów, jest on bardzo wolny więc nie powinno sprawić Ci to problemów.

Potwory:

  • Tomb Crawler Misio.gif
  • Tomb Lich Lich.gif

Boss:

  • Rahemos
    Rahemos.gif
Tomb3.PNG

Trzecia część

Trzecia część to ta druga od góry. Zasady tak jak przedtem, krótka droga, mnóstwo przeciwników, Generał, drzwi i tron.

Potwory:

  • Tomb Crawler Misio.gif
  • Tomb Lich Lich.gif

Boss:

  • Mahadris
    Mahrdis.gif
Tomb4.PNG

Czwarta część

Czwarta część to ta na północy. Procedura taka jak wcześniej.

Potwory:

  • Tomb Scarab Scarab.gif
  • Tomb Larva Larva.gif

Boss:

  • Thalas
    Mahrdis.gif
Tomb5.PNG

Nagrody

Kiedy ukończysz wszystkie części, będziesz mógł przejść przez energetyczne wrota na północy głównej komnaty. Skrzynie z nagrodami znajdują się w skarbcu który znajdziesz schodząc schodami w dół. Portal zaprowadzi Cię do świątyni.

Tomb6.PNG
Treści społeczności są dostępne na podstawie licencji CC BY-NC-SA 3.0, o ile nie zaznaczono inaczej.